Σας ενημερώνουμε εκ νέου ότι οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν το αποτέλεσμα διενέργειας του test για τον covid 19 στην πλατφόρμα GOV.GR/Δήλωση Αυτοδοαγνωστικών Τεστ Covid 19 και στο πεδίο Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19 Link: https://covid19-self-test.services.gov.gr/login?template=COVID19-SELF-TEST2&next=/templates/COVID19-SELF-TEST2/ui-form/create& Οι εκπαιδευτικοί (δημοσίου ή ιδιωτικού σχολείου) δεν δηλώνουν το αυτοδιαγνωστικό τεστ Περισσότερα …