Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων διά του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα: «Διαχείριση κρίσεων σε περίοδο πανδημίας». Στόχος του σεμιναρίου είναι η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, ώστε να κατανοούν τις ανάγκες των μαθητών όταν αντιμετωπίζουν δυσκολίες γενικότερα, ζητούμενο ιδιαίτερα κρίσιμο την περίοδο της Περισσότερα …
