Η σχετική ανακοίνωση είχε αναρτηθεί και στις 5-8-2021 Η σχετική απόφαση
Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζει ότι από 13 Σεπτεμβρίου, πρώτη ημέρα έναρξης του νέου διδακτικού έτους 2021-2022, οι εκπαιδευτικοί θα οφείλουν να προσέρχονται στην εργασία τους με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, Περισσότερα …