Με την δεύτερη διδακτική ώρα θα γίνει η έναρξη των μαθημάτων σε όλες τις σχολικές μονάδες που λειτουργούν στα όρια του Δήμου Ιωαννιτών. Η απόφαση ελήφθη από τον Δήμαρχο Ιωαννίνων Μωυσή Ελισάφ και μετά από συνεννόηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Ηπείρου. Θα ισχύσει από Περισσότερα …