Παρακαλούμε σε περίπτωση που υπάρχουν εκπαιδευτικοί οι οποίοι διορίστηκαν πριν από τον Σεπτέμβριο του 2012 και δεν έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα εισαγωγικής επιμόρφωσης, π.χ. είτε λόγω λήψης συνεχόμενης άδειας για κυοφορία-κύηση-λοχεία-ανατροφή τέκνου, είτε λόγω μακροχρόνιας αναρρωτικής άδειας, είτε λόγω λήψης άδειας άνευ αποδοχών, να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά Περισσότερα …

