Ανακοίνωση για την Γ΄ Φάση Πρόσληψης Αναπληρωτών

Μετά την ανακοίνωση της  Γ΄ φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, έτους 2021-2022 σας ενημερώνουμε για τα εξής: Οι προσλαμβανόμενοι θα δηλώσουν ψηφιακά μέσω του ΟΠΣΥΔ  ( https://opsyd.sch.gr/ ) τις σχολικές μονάδες προτίμησής τους, την Τρίτη  26/10/2021. Στη συνέχεια οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από τη Δευτέρα 1η Νοεμβρίου έως Περισσότερα …