Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνσή μας μέσω του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων και η Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία διοργανώνουν διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021 από τις 18.00 έως τις 19.30.Το σεμινάριο (με έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.) έχει θέμα : «Κιρκινέζι, ένας φτερωτός συγκάτοικος». Η Περισσότερα …