Σεμινάριο και ενέργειες ενημέρωσης της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ιωαννίνων στο πλαίσιο περιορισμού της διασποράς του Covid -19 και αντιμετώπισης των συνεπειών της πανδημίας στις σχολικές μονάδες

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων και Αγωγής Υγείας διοργάνωσαν επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Βήματα για τη ζωή: Οδηγός για το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς τον καιρό της πανδημίας». Εκπαιδευτής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Κούτρας Βασίλειος, Καθηγητής Αγωγής και Υγείας Περισσότερα …