Σας ενημερώνουμε ότι την πρώτη ημέρα έναρξης των μαθημάτων, Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου, οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στις σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία) στις 8.15 και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του κάθε σχολείου που θα περιλαμβάνει: Συζήτηση για πιστή εφαρμογή των Περισσότερα …




