Οδηγίες για ανάληψη υπηρεσίας και δικαιολογητικά πρόσληψης αναπληρωτών

Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών :

  • Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τετάρτη 09 Οκτωβρίου 2024.
  • Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες από την Παρασκευή 11 έως και τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους ή στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. πρόσληψής τους ή στο σχολείο-έδρα του Σχολικού Δικτύου Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) που προσλαμβάνονται . Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS τη σχολική μονάδα τοποθέτησής τους.

Γενικές οδηγίες για κάθε κατηγορία πρόσληψης αναπληρωτών

  • Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 της εκάστοτε ημέρας που έχει οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες ενημέρωσης στα πληροφοριακά συστήματα ΕΡΓΑΝΗ και Διαύγεια.
  • Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές που δύνανται να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση μέσω του anaplirotes.gov.gr θα πρέπει να έχουν αποδεχτεί τη σύμβασή τους μέχρι τις 14:59 της ίδια μέρας που παρουσιάζονται στα σχολεία.
  • Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του αναπληρωτή τη συγκεκριμένη ημέρα.

Σημείωση:

  • Οι εκπαιδευτικοί μειωμένου ωραρίου (ΑΜΩ) που επαναπροσλαμβάνονται ως πλήρους ωραρίου (ΑΠΩ) θα πρέπει να ακολουθήσουν εκ νέου τη διαδικασία ανάληψης υπηρεσίας στο σχολείο και σύναψης ψηφιακής σύμβασης.

Α. Οδηγίες ανάληψης υπηρεσίας

Με την ανακοίνωση των προσλήψεων των αναπληρωτών, οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ -ΕΒΠ καλούνται να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα για την ανάληψη υπηρεσίας τους, ανάλογα με την περίπτωση στην οποία ανήκουν:

Βήμα 1- Δήλωση κενών
Οι Αναπληρωτές που προσλαμβάνονται σε περιοχή πρόσληψης καλούνται να δηλώσουν ψηφιακά μέσω του ΟΠΣΥΔ, σειρά προτίμησης για όλες τις διαθέσιμες σχολικές μονάδες.

Οι αναπληρωτές που δεν θα εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για τις σχολικές μονάδες θα τοποθετηθούν στις εναπομείνασες αυτόματα, από το σύστημα.

Βήμα 2- Ενημέρωση για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας
Στη συνέχεια, θα ενημερωθούν μέσω νέου γραπτού μηνύματος SMS, για το σχολείο στο οποίο θα πρέπει να μεταβούν για να αναλάβουν υπηρεσία.

Βήμα 3- Ανάληψη υπηρεσίας
Οι αναπληρωτές θα πρέπει να μεταβούν εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας, στη σχολική μονάδα, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Βήμα 4- Σύναψη ψηφιακής σύμβασης
Με την κατάθεση των δικαιολογητικών από τον αναπληρωτή και την ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο MySchool από τον Διευθυντή/Προϊστάμενο, ενεργοποιείται η δυνατότητα σύναψης ψηφιακής σύμβασης.  Οι αναπληρωτές θα πρέπει να εισέλθουν στο anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του κράτους και με τη χρήση των ατομικών τους κωδικών στο taxisnet να συνάψουν ψηφιακή σύμβαση. Απαιτείται πρόσβαση στο Διαδίκτυο από φορητή ή σταθερή συσκευή.

Βήμα 5- Παραλαβή σύμβασης
Με τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα ενημερωθούν με μήνυμα sms εντός 48 ωρών, για τη λήψη έγκυρου ψηφιακού αντιγράφου της σύμβασής τους το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και θα περιέχει ενσωματωμένη την προηγμένη ψηφιακή σφραγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Επισημάνσεις

  1. Η ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να ολοκληρώνεται μέχρι τις 14.30 καθημερινά κατά τις ημέρες που έχουν οριστεί για ανάληψη υπηρεσίας στη δομή ή τη σχολική μονάδα τοποθέτησης, προκειμένου στη συνέχεια να διενεργούνται οι απαραίτητες επεξεργασίες για τη μαζική ενημέρωση του συστήματος ΕΡΓΑΝΗ. Μέχρι τη συγκεκριμένη ώρα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η ψηφιακή σήμανση ανάληψης υπηρεσίας στο Myschool από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας, και η αποδοχή ψηφιακής σύμβασης από τους αναπληρωτές, μέσω της εφαρμογής anaplirotes.gov.gr της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης. Σε διαφορετική περίπτωση, δεν διασφαλίζεται η ανάληψη υπηρεσίας του τη συγκεκριμένη ημέρα.
  2. Για την είσοδο στην εφαρμογή anaplirotes.gov.gr και τη σύναψη της ψηφιακής σύμβασης, οι αναπληρωτές θα πρέπει να έχουν στη διάθεσή τους τους ατομικούς κωδικούς taxisnet.
  3. Συστήνεται στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να επισκέπτονται τις ηλεκτρονικές σελίδες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης (ή των ΠΔΕ) στις οποίες έχουν προσληφθεί, προκειμένου να ενημερωθούν για τυχόν λεπτομέρειες που αφορούν στην προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών ή άλλων οδηγιών.

Β. Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για κάθε πρόγραμμα μπορείτε να να βρείτε εδώ και είναι τα ακόλουθα:
Οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές κατά την παρουσία τους στη σχολική μονάδα/δομή για την ανάληψη υπηρεσίας θα πρέπει να προσκομίσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά                  που θα συμπεριληφθούν στο φάκελό τους με την εξής σειρά:

  1. Δελτίο απογραφής
  2. Φωτοαντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας
  3. φωτοαντίγραφο πτυχίου (σε περίπτωση ξενόγλωσσου πτυχίου και μετάφραση και ΔΟΑΤΑΠ)
  4. Γνωμάτευση παθολόγου ή γενικού ιατρού, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα
  5. Γνωμάτευση ψυχιάτρου, είτε του δημοσίου είτε ιδιώτη, η οποία να πιστοποιεί την υγεία του εκπαιδευτικού και την ικανότητα να ασκήσει διδακτικά καθήκοντα ή του μέλους Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. να ασκήσει υποστηρικτικά καθήκοντα αντίστοιχα
  6. Εκκαθαριστικό σημείωμα με τον ΑΦΜ ή φωτοαντίγραφο του ΑΦΜ.
  7. Φωτοαντίγραφο  Α.Μ.   ΙΚΑ
  8. Φωτοαντίγραφο ΑΜΚΑ
  9. Φωτοαντίγραφο της πρώτης σελίδας του βιβλιαρίου της ΕΘΝΙΚΗΣ τράπεζας όπου θα αναγράφεται καθαρά το ΙΒΑΝ με πρώτο δικαιούχο τον/την αναπληρωτή/τρια εκπαιδευτικό.
  10. Πρόσφατο Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης (μόνο για έγγαμους ή/και με τέκνα). Σε περίπτωση τέκνου σπουδάζοντος (άνω των 18 ετών και κάτω των 25 ετών) ή που υπηρετεί τη στρατιωτική θητεία και τις αντίστοιχες βεβαιώσεις φοίτησης ή υπηρέτησης.
  11. Πιστοποιητικό Στρατολογίας τύπου Α’ (για τους άντρες)(ζητείται αυτεπάγγελτα από την υπηρεσία)
  12. Αίτηση αναγνώρισης μεταπτυχιακού/διδακτορικού(επισυνάπτεται)
    • Η αίτηση πρωτοκολλείται στο σχολείο και επισυνάπτονται:
      • αντίγραφο τίτλου,
      • αναλυτική βαθμολογία
      • και σε περίπτωση ξενόγλωσσου τίτλου απαιτείται και μετάφραση και ΔΟΑΤΑΠ)
  13. Αίτηση αναγνώρισης προϋπηρεσίας
    • Η αίτηση πρωτοκολλείται στο σχολείο και επισυνάπτονται:
      • βεβαιώσεις προϋπηρεσίας ανά έτος
      • ένσημα
      • υπεύθυνη δήλωση προϋπηρεσίας
      • ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Σύμφωνα με  το Ν.4823/3-8- 2021 οι  προϋπηρεσίες που έχουν προσφερθεί στην Α/ΘΜΙΑ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ και είναι ήδη καταχωρισμένες στο ΟΠΣΥΔ δεν απαιτείται να προσκομιστούν εκ νέου, πλην του σχ. έτους 2023-2024 , αλλά θα πρέπει να αναγραφούν  στην αίτηση αναγνώρισης
  14. Πιστοποίηση ΚΕΠΑ (εάν υπάρχει)
  15. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘΑ
  16. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ συμπληρωματική
  17. φωτοαντίγραφο ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ

Η  αναφορά πρωτοκολλείται και η πρωτότυπη παραμένει στο σχολείο για να ανέβει  στην πλατφόρμα invoices.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΟ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΕ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ/ΝΤΡΙΩΝ, Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ  ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗ ΔΠΕ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΠΛΗΡΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ (ΟΠΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ), ΕΝΤΟΣ ΤΡΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ.