imagesΤο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2016-2017, κ α λ ε ί τους εκπαιδευτικούς Α/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης από 16-2-2017 έως 28-2-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr), Δείτε τη σχετική εγκύκλιο 

Διευκρινίσεις σχετικά με την υποβολή αιτήσεων μετάθεσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

pyspe1Επείγον. Διευκρινήσεις και υποχρεώσεις Εκπαιδευτικών αρμοδιότητας Ν. Ιωαννίνων σχετικά με τρόπο υποβολής αιτήσεων μεταθέσεων & και αποστολής δικαιολογητικών

Καταρχήν εφιστούμε την προσοχή στους εκπαιδευτικούς αρμοδιότητάς μας ως προς την λεπτομερή ανάγνωση της εγκυκλίου, καθώς τα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση μετάθεσης έχουν την έννοια της υπεύθυνης δήλωσης, με βάση τα οριζόμενα στο άρθρο 8 του Ν.1599/86 και ψευδής δήλωση συνεπάγεται κυρώσεις που προβλέπονται από την παράγραφο 6 του άρθρου 22 του ίδιου νόμου.

Σε ότι αφορά την Διεύθυνσή μας απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών σε όλα  τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης όπως προβλέπεται από την εγκύκλιο

Η ψηφιοποίηση των δικαιολογητικών  και η αποστολή τους θα γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από τους εκπαιδευτικούς στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mitrwodipe@sch.gr η οποία και θα χρησιμοποιηθεί για τη συγκεκριμένη διαδικασία.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *